تاثیر ریمپ بر خودرو
نوشته شده توسط : nima

آیا از مصرف بالا سوخت خودرو خود خسته شده اید یا خودرو شما توان و کشش خوبی مخصوصا در سر بالایی ها دارد کلید این مشکلات شما در دست دکتر ریمپ است. ما با فرایند برنامه نویسی ایسیو خودرو شما ریمپ کرده و تمامی این مشکلات را رفع میکنیم این کار در شرکت تخصصی دکتر ریمپ با 2 سال ضمانت کتبی انجام میشود.

ریمپ ایسیو چگونه کار می کند؟

مپ اصلی ایسیو به وسیله دستگاهی از روی سخت افزار خوانده می شود و تغییرات مورد نیاز به صورت نرم افزاری بر روی آن انجام می شود سپس دوباره روی ایسیو بارگذاری می شود. ریمپ پارامتر های اصلاح شده ایسیو است که مورد بازنگری قرار گرفته اند.

ریمپ چه تاثیری بر روی خودرو دارد؟

با تغییر مپ موتور و ریمپ خودرو، توان وگشتاور خروجی بیشتری می توان از موتور گرفت و در بعضی مواقع کاهش مصرف سوخت را می توان اعمال کرد.

در تنظیمات نرم افزاری ایسیو باید شرایط آب و هوایی، قوانین و محدودیت ها و کیفیت متفاوت سوخت در نظر گرفته شود که این کار با ریمپ ایسیو امکان پذیر است. ریمپ می تواند خودرو را با شرایط آب و هوایی منطقه و کیفیت سوخت کشورهای مختلف سازگار کند، در کشور ما سازنده تمامی خودرو ها را یکسان کالیبره می کند و به علت تنوع آب و هوایی و تنوع کیفیت سوخت می توان ریمپ متناسب با آن آب و هوا و سوخت را انجام داد تا هم افزایش قدرت داشته باشیم هم خودرو در شرایط بهتری کار کند.

در حال حاضر ریمپ بیشتر برای از بین بردن مشکلات خودروها، بخصوص خودرو های چینی که با شرایط بنزین ایران به شدت مشکل دارند استفاده می شود.

چرا کمپانی های خودروسازی ریمپ خودرو انجام نمی دهند؟

 

خودروسازها ملزم به رعایت استانداردهایی مانند آلایندگی و مصرف سوخت هستند. همچنین خودروسازها، تمامی خودروها را با شرایط یکسان به صورت انبوه می سازند بدون این که شرایط آب و هوایی مختلف را در نظر بگیرند. معمولا سخت ترین شرایطی که خودرو می تواند در آن قرار بگیرد، به عنوان استاندارد، روی تمامی خودروها اعمال می شود. بنابراین اگر افراد خودرو را با بنزین کیفیت پایین سوخت گیری کنند، ایسیو باید طوری برنامه ریزی شده باشد که به موتور آسیبی وارد نشود.

کمپانی، خودرو را طوری برنامه ریزی می کند که آوانس جرقه زنی در دمای ۵۰ درجه سانتی گراد و افزایش دمای احتراق دچار ناک نشود، همچنین خودرو باید در دمای منفی ۲۰ درجه هم به درستی کار کند.





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: